Plan je doop met Wonderfulday

Leveranciers, planningshulpmiddelen en inspiratie voor je evenement, zodat je de planning kunt ervaren zoals die zou moeten zijn - eenvoudig, intuïtief en modern.

home.hero.headline
De foto's van uw gasten in een gemeenschappelijk fotoalbum
Nieuw
Gedeeld fotoalbum

De foto's van uw gasten in een gemeenschappelijk fotoalbum

Laat je herinneringen niet in de vergetelheid raken. We hebben zojuist de moderne manier gelanceerd om foto's te verzamelen. Al je herinneringen, verzameld op één plek.

home.features.readMore
Maak je tafelplan met Wonderfulday
Nieuw
Visueel tafelplan

Maak je tafelplan met Wonderfulday

Schik uw tafels, plaats uw gasten en ontwerp uw tafelplan met de moderne tafelplantool van Wonderfulday.

home.features.readMore

Is het bijna tijd voor de doop van uw kind? Gefeliciteerd! Het is een spannende tijd voor het hele gezin. Bij het plannen van een babyshower komt veel kijken, van de belangrijkste aspecten zoals de feestzaal en catering tot de kleinere details zoals decor en tafeldecoratie. Het kan moeilijk zijn om alles bij te houden en het kan moeilijk zijn om ervoor te zorgen dat er niets wordt vergeten in het toch al drukke dagelijkse leven.

De doopplanningstool van Wonderfulday kan je helpen met een aantal taken, waaronder het ontwikkelen van een tafelplan, het maken van een budget en het beheren van een gastenlijst. Je kunt de tool ook gebruiken om een verlanglijstje te maken van alles wat je wilt voor je kind.

Wonderfulday kan u helpen in alle fasen van het proces, of u nu net bent begonnen met plannen of al goed op weg bent. Meld u vandaag nog gratis aan en krijg uw planning onder controle.

Blijf de planning voor met een digitale checklist

Onze digitale checklist genereert een reeks activiteiten voor de grote dag. U kunt de checklist snel wijzigen door items te verwijderen of toe te voegen. Aan elke taak kan een deadline worden toegewezen, zodat u weet wanneer deze voltooid moet zijn. Als je met een evenementencoördinator werkt, kunnen zij ook de checklist gebruiken en je helpen alles bij te houden. U hoeft alleen de voltooide activiteiten te markeren wanneer ze zijn voltooid. Zo zie je snel wat er nog geregeld moet worden. Wanneer er kosten aan een taak zijn verbonden, moet u deze op de taak in kwestie noteren en wordt uw budgetoverzicht automatisch bijgewerkt zodat het uw werkelijke verbruik weerspiegelt.

Maak eenvoudig een digitale gastenlijst voor de aanstaande doop

Het is tijd om de gastenlijst onder controle te krijgen zodra je een doopdatum hebt gekozen. Met slechts een paar klikken kun je met Wonderfulday snel een digitale gastenlijst maken en uitnodigingen rechtstreeks naar gasten sturen. Gasten worden eenvoudig en snel toegevoegd met naam en e-mailadres, en u kunt de feedback van de gasten volgen, zodat u altijd een overzicht heeft met hoeveel u zult zijn.

Krijg het volledige overzicht van de economie met onze budgettool

Als het gaat om het organiseren van een doop, is het van cruciaal belang om uw budget in de gaten te houden. Met onze budgettool heb je eenvoudig op één plek een totaalbeeld van de kosten. Je hoeft alleen al je uitgaven in te voeren en je ziet ook meteen waar het geld naartoe gaat. Ook heb je de mogelijkheid om het budget op te splitsen in kleinere delen voor bijvoorbeeld catering, feestzaal, kleding etc. Zo heb je een beter overzicht over de besteding van je beschikbare bedrag. U kunt onaangename verrassingen voorkomen door uzelf regelmatig op de hoogte te houden in het budgetoverzicht.

Maak eenvoudig het tafelplan met onze slimme en innovatieve tool

Het tafelplan is een van de meest cruciale aspecten om te overwegen bij het plannen van een doop. Je moet ervoor zorgen dat al je gasten het naar hun zin hebben en zich op hun gemak voelen. De digitale tafelplanningstool van Wonderfulday kan je helpen om binnen enkele minuten een babyshowertafel te maken. Je kunt elke gast gemakkelijk verplaatsen en op de stoelen plaatsen, net zoals je kunt kiezen uit een aantal verschillende soorten tafels in verschillende maten. U heeft de mogelijkheid om deze uit te printen of direct naar uw gasten te sturen als u klaar bent met het tafelplan.

Maak een digitale verlanglijst en deel deze gemakkelijk

Voeg eenvoudig je cadeauwensen toe aan de digitale verlanglijst. Voer eenvoudig de URL van de producten in en uw gasten kunnen al uw cadeauwensen op één plek zien. Je kunt snel items van je verlanglijstje verwijderen of andere wensen toevoegen als je van gedachten verandert. Als je klaar bent met het maken van de verlanglijst, kun je deze direct delen met de gasten, zodat ze weten wat ze je als cadeau moeten geven.

Vind alles wat je nodig hebt voor de perfecte doop

Wonderfulday heeft alles wat je nodig hebt voor de doop op één plek. Wij bieden een breed scala aan diensten en producten. Van feestzalen, catering, fotografen, muziek en alles wat je maar kunt bedenken voor de grote dag. Onze marktplaats maakt het voor u gemakkelijk om onze selectie van leveranciers te doorzoeken en te filteren, zodat u gemakkelijk de juiste match kunt vinden die past bij uw wensen, eisen en budget.

Een babyshower kan een uitdaging zijn om te regelen, maar met Wonderfulday aan je zijde kan het niet veel eenvoudiger. Dankzij ons brede scala aan tools, diensten en producten kunt u alles beheren wat u nodig heeft om de perfecte doop te plannen.

Veel plezier met plannen

We hebben het gemakkelijk gemaakt om van je planning te genieten

Inspiratie

Laat je inspireren door ons inspiratie universum

Planningstools

Al uw planningstools binnen handbereik

Meldingen

Blijf altijd voorop met relevante herinneringen en meldingen
InspiratiePlanningstoolsMeldingenGedeeld fotoalbumInstellingen Fælles fotoalbum

Gedeeld fotoalbum

Laat uw gasten hun foto's en herinneringen delen in een gedeeld fotoalbum

Talen

Download de Wonderfulday-app in uw voorkeurstaal en begin met plannen

Instellingen

Beheer eenvoudig uw account- en evenementinstellingen
Ontvang Wonderfulday waar u uw apps downloadt
App store Google Play

Veel Gestelde Vragen

Een doop voor 25 personen kost ca. DKK 10.000 gemiddeld als het thuis wordt gehouden en het eten van buitenaf wordt besteld. Bij het huren van een feestzaal zal het bedrag naar verwachting ca. 20.000 kronen.
Onze digitale checklist voor het plannen van de doop bevat alle punten die je nodig hebt om te beslissen.
Het is een voordeel om tools te gebruiken die u helpen het budget, taken, gastenlijst en dergelijke bij te houden wanneer u zelf een doop plant.
In de overgrote meerderheid van de kerken vindt de doop op zondag plaats, maar in sommige kerken is het ook mogelijk op zaterdag.